درمان پولیپ رکتوم

ما در کلینیک نور امکانات لازم جهت درمان پولیپ رکتوم به روش لیزر را برای بیماران گرامی فراهم کرده تا این عزیزان نگرانی های ناشی از عمل جراحی شامل دوران نقاهت و ... را فراموش کنند

درباره پولیپ رکتوم

چرا کلینیک نور را برای درمان خود انتخاب می کنند؟

درمان خانم ها در شرایط ویژه
با انجام تدابیر خاص، کلیه بیماران خانم در شرایطی کاملا شرعی و بدون دغدغه عمل می شوند
کشیدن بخیه به صورت رایگان
در صورتی که بیماران نیاز به انجام بخیه داشته باشند، این کار بصورت رایگان انجام خواهد شد
درمان پولیپ رکتوم در همان روز
در کلینیک نور تمام بیماران مبتلا به پولیپ رکتوم در روز مراجعه درمان می شوند، حتی افرای که نیاز به عمل دارند
ریکاوری بعد از عمل پولیپ رکتوم
کلیه بیماران پولیپ رکتوم بعد از انجام عمل همچنان تحت مراقبت قرار میگیرند تا دقایق حساس بعد از عمل به خوبی سپری شود
حفظ ارتباط بعد از عمل
بعد از انجام عمل پولیپ رکتوم، ارتباط کلینیک با بیمار (تلفنی و حضوری) قطع نخواهد شد

1. نسا گفت:

سلام
    شما همه روشهارو که نوشتید درمان بدون درد اصلا مگه میشه عمل جراحی به هر روشی که باشه درد نداشته باشه!!!!!!!!!!!!!

• کلینیک نور گفت:

سلام ، نکته دقیقا همینجاست ، عمل جراحی انجام شده زمانی که به صورت باز باشه صحبت شما درسته ، اما زمانیکه با استفاده از لیزر تنها بافت آسیب دیده مورد جراحی قرار میگیره کاملا بدون درد و بدون خون ریزی خواهد بود این اتفاق

• کلینیک نور گفت:

بله امکان پذیره ، جراحی با لیزر این امکان رو فراهم کرده